Повернення оплати здійснюється покупцю після телефонної консультації. Покупець може здійснити повернення товарів як тих що неналежної якості чи пошкоджені так і належної якості.
Повернути товар належної якості можна протягом 14 днів з моменту покупки — якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- Товар не використовувався.
- Товар має таку ж якість як і при отриманні покупцем
- Збережено його товарний вигляд та споживчі властивості.
- Товар має бути придбаний у нас.
Повернути товар неналежної якості можна протягом 14 днів з моменту покупки — якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- Товар не використовувався.
- Товар має таку ж якість як і при отриманні покупцем
- Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
- Товар має бути придбаний у нас.
Повернення пересилка товару відбувається за кошти покупця
Фізичне розташування для повернення: Київська обл. м. Кагарлик, Нова пошта но. 2
Повернення коштів із банківської картки на картку Покупця здійснюється у робочий день та у день вимоги Покупця.
Кошти повертаються на те ж ім’я і картку з якої була зроблена покупка.
Умови обміну:
Якщо вийшла помилка з відправленням товару, після отримання та перевірки, ми відправляємо необхідну позицію та оплачуємо всі витрати доставки.
Обмін можна здійснити протягом 14 днів з дня отримання товару, якщо всі умови були дотримані: товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
Якщо клієнт помилився з вибором товару, після отримання та перевірки, ми відправляємо необхідну позицію. В такому випадку доставку оплачує покупець.
Обмін можна здійснити протягом 14 днів з дня отримання товару, якщо всі умови були дотримані: товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
Якщо ми дотрималися всіх умов а клієнт пошкодив упаковку (при наявності фірмового пакування) чи сам товар, тоді в такому випадку повернення неможливо.